Ambasadorii incluziunii au început deja activitățile în școlile lor, iar cadrele didactice care le-au fost alături ne-au lăsat câteva rânduri (și câteva vederi ) despre cum s-au desfășurat orele în care tinerii le-au luat locurile la catedră și le-au predat celorlalți colegi lecții despre diversitate și echitate.
Ștefănica a susținut activitatea în fața colegilor și, din punctul meu de vedere, a fost o activitate foarte reușită. Mi-a plăcut foarte mult felul în care eleva a intrat în rolul profesorului, felul în care a prezentat informațiile. Vă mulțumim pentru oportunitate!” (Botoșani)
A fost o oră captivantă și originală. A fost o modalitate prin care elevii s-au cunoscut între ei și un mod de predare foarte interesant. Antonela a fost bine documentată și bine organizată. Pe unii elevi i-a făcut să plângă datorită jocului care a avut un impact emoțional pozitiv. (Bacău)
Activitatea desfășurată a fost un succes, elevul meu fiind entuziasmat și confortabil din postura de ambasador al incluziunii romilor, transmițând noile cunoștințele despre diversitate și incluziunea romilor cu mare drag colegilor lui de clasă care au fost deschiși și doritori de a afla cât mai multe despre această etnie. În clasa a VIII-a nu există nici un elev de etnie romă, dar elevii dovedesc respect, toleranță, promovează diversitatea interculturală și etnică. (Argeș)
A fost interesat si antrenant. Elevii au fost incantati si s-au implicat, manifestand interes pentru temă. Vom repeta experiența și la alte clase, mai ales că ne-ați pus la dispoziție materiale foarte utile și interesante. Vă mulțumim pentru oportunitate și sperăm și la o colaborare viitoare. (Iași)