Serviciul Electronic de Mediere a Muncii

ANOFM oferă o multitudine de servicii pentru persoanele în căutarea unui loc de muncă, dintre care menționăm:  informarea şi consilierea profesională, medierea muncii, formare profesională, consultanţă pentru începerea unei afaceri, completarea veniturilor salariale, stimularea mobilitătii forţei de muncă. Mai mult, ANOFM consiliază şi orientează persoanele în căutarea unui loc de muncă şi mediază relația dintre ei şi angajatori.

Locurile de muncă furnizate prin intermediul platformei Servicul Electronic de Mediere a Muncii (semn.ro) sunt actualizate zilnic, obținerea unui cont de utilizator fiind o procedură extrem de simplă, mai exact folosirea CNP-ului pentru persoane și a CUI-ului pentru firme. Informațiile sunt transmise și verificate prin intermediul unei adrese de e-mail, iar documentul de bază pentru folosirea portalului este CV-ul, care trebuie încărcat în pagina ce detaliază profilul fiecărui utilizator.

Platforma este una bidirecțională, atât angajatul putând căuta un angajator, cât și angajatorul contacta potențiali candidați pentru a-i chema la un interviu.

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM), în calitate de instituţie publică de interes naţional, organizează şi coordonează la nivel naţional activitatea de ocupare a forţei de muncă precum şi de protecţie socială a persoanelor neîncadrate în muncă cu aplicarea politicilor şi strategiilor de ocupare elaborate de Ministerul Muncii, Solidarităţii Sociale, Familiei şi Egalităţii de Şanse.

Mai multe informații pe site-ul www.semn.ro.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*