INVITAŢIE DEZBATERE

Agenția Împreună și Ambasada Marii Britanii la București organizează marți, 3 martie, începând cu ora 17:00 dezbaterea cu tema “ Educația și incluziunea minorităților” la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației.

Mai multe detalii despre dezbatere găsiți în invitația atașată.

 Invitation March 3_prof Yaron Matras final

Postat în Stiri

Anunt achizitie “Reteaua de Incluziune Sociala a Romilor” 27.02.2015

Descriere anunt: Achizitie servicii  de cazare: COD CPV 55110000-4,  şi servicii de restaurant şi de servire a mâncării: COD CPV 55300000-3,  în cadrul proiectului „REȚEAUA DE INCLUZIUNE SOCIALĂ A ROMILOR- CAPACITARE ȘI ADVOCACY” , Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România.

Valoarea estimată a contractului este de: 5640 fără TVA.

Termenul limită de depunere a ofertelor: 03.03.2015 ora 13:00.

Documentatia-de-atribuire

Invitatie participare

Postat în Anunturi Achizitii

Noile tichete de masă, acum în format electronic

CESP-SPO
Calitate, eficiență și servicii profesioniste în serviciul public de ocupare din regiunile Nord-Est, Centru și Sud-Muntenia

Axa prioritară 4: Modernizarea Serviciului Public de Ocupare

Domeniul major de intervenție 4.1: Întărirea capacității SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare

Număr contract: POSDRU/123/4.1/S/129602

 

Noile tichete de masă, acum în format electronic

 

Legea nr.291/2013 pentru modificarea Legii nr.142/1998 în ceea ce privește acordarea tichetelor de masă introduce posibilitatea ca angajatorii să acorde salariaților tichete de masă și în format electronic, nu doar pe suport tip hârtie, asa cum este în prezent. Acestea vor fi oferite sub forma unui portofel electronic alimentat de către emitenți cu valoarea nominală a acestora.

Compania Sodexo, un jucător important pe piaţa românească a tichetelor, emite, începând cu anul acesta, tichete de masă în format electronic, compania fiind autorizată pentru această activitate de către Ministerul Finanțelor Publice. „Voucherele de masă în format electronic ajută la modernizarea sistemului de tichete valorice din România, oferindu-le companiilor și angajaților acestora acces la cele mai noi tehnologii și, în același timp, posibilitatea de a alege soluția optimă pentru fiecare. La nivel global, grupul Sodexo emite 65%-70% din volumele sale pe carduri și ne așteptăm ca tichetele de masă în format electronic să se bucure de succes și în România” declară Jean Istasse, CEO Sodexo România.

Prevederile care limitează utilizarea a maximum două tichete de masă pe zi vor fi eliminate, iar angajatorii vor alimenta suportul electronic cu valoarea nominală aferentă tichetelor de masă, care va fi folosită exclusiv pentru achiziționarea de produse alimentare, retragerea de numerar nefiind permisă. Pe lângă implementarea reglementărilor privind acordarea tichetelor de masă pe suport electronic, proiectul urmărește și alte obiective, precum: creșterea disciplinei contractuale și siguranței financiare a sistemului tichetelor de masă și asigurarea unui control mai eficient al utilizării lor.

Mai multe informații aici.

 

 

 

Postat în cesp spo, Stiri

Performanța angajaților și dificultățile întâmpinate de către manager

CESP-SPO
Calitate, eficiență și servicii profesioniste în serviciul public de ocupare din regiunile Nord-Est, Centru și Sud-Muntenia

Axa prioritară 4: Modernizarea Serviciului Public de Ocupare

Domeniul major de intervenție 4.1: Întărirea capacității SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare

Număr contract: POSDRU/123/4.1/S/129602

 

Performanța angajaților și dificultățile întâmpinate de către manager

 

Sursele lipsei de încredere în ceea ce privește deciziile legate de activitatea angajațior care nu performează sunt diverse și au particularități diferite de la organizație la organizație și de la manager la manager. Nu trebuie să uităm de faptul că, de multe ori, persoanele se angajează pentru organizație dar pleacă din cauza superiorului direct. Specialiștii în domeniu evidențiază trei cauze principale ale problemelor legate de deciziile ce îi privesc pe angajații care nu își îndeplinesc activitățile conform așteptărilor.

Prima cauză identificată este lipsa unei sistem de resurse umane care să evalueze continuu performanțele angajaților, corelându-le cu performanțele organizației și cu modul de împărțire a activităților în interiorul acesteia.

A doua mare problemă se referă la așteptările nerealiste cu privire la performanțele unor angajați. Cel mai adesea, această problemă apare în cazul antreprenorilor care își conduc propriile firme, care de multe ori se așteaptă ca angajații pe care îi plătesc să fie capabili să multiplice tot ceea ce sunt ei capabili sa facă și, mai mult, să își asume în interiorul organizației aceleași responsabilități și riscuri ca ei.

O a treia sursă de probleme în deciziile de management este lipsa unor cunoștințe structurate din zona managementului resurselor umane sau a celui organizațional, care ar putea da un grad mai mare de certitudine în luarea deciziilor legate de resursele umane.

Efectele unui comportament nesigur în evaluarea performanțelor angajaților sunt evidente: mulți manageri sunt într-o permanentă căutare de resursă umană, aducând de multe ori în organizație oameni care nu se potrivesc cu cultura, valorile și specificul acesteia. Mai mult, deciziile ineficiente duc la menținerea în organizație a unei stări de nemulțumire și incertitudine și la rezultate mediocre din partea unor angajați cu potențial mare.

Toate aceste probleme pot fi întâmpinate prin încercarea de a stabili anumile elemente ce țin de managementul organizațional, precum:

1. Crearea și întreținerea permanentă a unui sistem de management al resurselor umane, precum și de evaluare și corelare a performanțelor angajaților cu cele organizaționale. Este foarte important ca acest sistem să fie unul echilibrat și transparent, pentru fiecare departament al organizației.

2. Setarea așteptărilor legate de performanțele salariaților la un nivel acceptabil și înțelegerea faptului că angajații reprezintă o resursă ce trebuie tratată ca fiind limitată, imperfectă, rară și complexă.

 

 

 

3. Pentru a crește gradul de acuratețe a deciziilor legate de personal, pregătirea continuă a acestuia este obligatorie.

Mai multe informații aici.

 

 

 

 

Postat în cesp spo, Stiri

Salariul minim este de 975 lei începând cu data de 1 ianuarie 2015

CESPSPO
Calitate, eficiență și servicii profesioniste în serviciul public de ocupare din regiunile Nord-Est, Centru și Sud-Muntenia

Axa prioritară 4: Modernizarea Serviciului Public de Ocupare

Domeniul major de intervenție 4.1: Întărirea capacității SPO pentru furnizarea serviciilor de ocupare

Număr contract: POSDRU/123/4.1/S/129602

Reminder: Salariul minim este de 975 lei începând cu data de 1 ianuarie 2015

Salariul minim brut pe țară a crescut de la începutul acestui an la 975 lei, urmând ca din 1 iulie 2015 să ajungă la 1.050 lei, conform HG nr. 1091/2014, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 902 din 11 decembrie 2014. În 2014, salariul minim brut pe țară era de 900 lei.

Creșterea salariului minim brut înseamnă pentru salariați bani în plus, pe care îi vor încasa la sfârșit de lună; pentru angajatori, acest lucru se traduce prin cheltuieli suplimentare, organele abilitate anunțănd deja faptul că angajatorii care oferă un salariu mai mic decât cel minim riscă o amendă între 1.000 lei și 2.000 lei.

Vă prezentăm mai jos și un tabel referitor la schimbările privind costurile salariale ale angajatorilor.

Taxe catre stat

Salariu minim 900 lei (2014)

Salariu minim975 lei (din 1 ianuarie 2015)

Salariu minim 1.050 lei (din 1 iulie 2015)

Contributia de asigurari sociale (conditii normale de munca): 15,8%

142 lei

154 lei

166 lei

Contributia la fondul de somaj: 0,5%

5 lei

5 lei

5 lei

Contributia pentru concedii si indemnizatii: 0,85%

8 lei

8 lei

9 lei

Contributia la Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale: 0,25%

2 lei

2 lei

3 lei

Contributia de asigurari sociale de sanatate: 5,2%

47 lei

51 lei

55 lei

Contributia pentru accidente de munca si boli profesionale: 0,15%-0,85%

4 lei

4 lei

4 lei

TOTAL taxe firma

208 lei

224 lei

242 lei

Costul total al firmei cu salariul

1.108 lei

1.199 lei

1.292 lei

 

Mai multe informații aici.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postat în cesp spo, Stiri

Anunţ 25 februarie 2015

Reţeaua de Incluziune Socială A Romilor – Capacitare şi Advocacy

Hotel Andy, Bucureşti, 24 februarie –  1 martie 2015

În perioada 24 februarie -1 martie 2015,  reprezentanţii Reţelei de Incluziune Socială A Romilor – Capacitare şi Advocacy vor continuă activităţile strategice propuse la prima lor întâlnire.

Pentru o asigura o contribuţie eficientă, în perioada 25 – 26 februarie 2015, cei 24 de reprezentanţi ai Reţelei de Incluziune Socială a Romilor vor beneficia de un curs intensiv de scriere proiecte, susţinut de către Policy Center for Roma Minorities.

Dintre cei 24 de reprezentanţi, 12 vor participa la a doua întâlnire a Reţelei, din data de 27 februarie 2015, continuând astfel dezvoltarea Strategiei de Advocacy.

Toţi reprezentanţi se vor reîntâlni între 28 februarie şi 1 martie pentru a participa la un curs de implementare de proiecte, oferit de către Agenţia Împreună, ceea ce va conduce la stabilirea unor linii clare de acţiune.

Evenimentele sunt organizate de Agenţia de Dezvoltare Comunitară „Împreună” alături de partenerii săi, Policy Center for Roma Minorities şi Centrul de Resurse pentru Participare Publică.

Pentru mai multe detalii despre proiect puteți adresa întrebări la adresele de email office@agentiaimpreuna.ro / cerasela.banica@agentiaimpreuna.ro sau la numărul de telefon 021.210.05.30, persoană de contact Cerasela Bănică.

Postat în EVENIMENTE RISOROM

Reluare achiziţie “Academia de Implicare a Tinerilor” – 20.02.2015

Având în vedere faptul că până în data de 17 februarie 2015, ora 16.00 nu a fost primită nicio ofertă de la cei 7 prestatori de servicii invitaţi să participe în cadrul achiziţiei de tip competitiiv simplificată, privind servicii de organizare evenimente COD CPV-79952000-2 pentru realizarea primului training din cadrul proiectului “Academia de Implicare a Tinerilor”, se reia procedura de achiziţie de servicii de organizare de evenimente COD CPV-79952000-2.

Achiziţie Servicii de organizare evenimente COD CPV 79952000-2 în cadrul proiectului « Academia de Implicare a Tinerilor » , proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG în România.

Valoarea estimată a contractului este de 7838,5 lei fără TVA.

Termenul limită de depunere a ofertelor : 25.02.2015, ora 16.00

Documentatia-de-atribuire-28.02-01.03.2015

Invitatie-participare 28.02-1.03.2015

Postat în Anunturi Achizitii

Prelungire termen de depunere a documentelor pentru achiziția de servicii de organizare de evenimente COD CPV- 79952000-2,

Având în vedere că până la data de 16 februarie 2015, ora 17.00 a fost primită o singură ofertă de la cei 4 prestatori de servicii invitați să participe în cadrul achiziției de tip competitivă simplificată, privind servicii de organizare evenimente COD CPV- 79952000-2 pentru realizarea celei de a doua întâlnire a rețelei și a cursului de formare în domeniul de scriere și implementare proiecte din cadrul proiectului “Rețeaua de Incluziune Socială a Romilor- Capacitare și Advocacy., se prelungește termenul de depunere a ofertelor pentru achiziția de servicii de organizare de evenimente COD CPV- 79952000-2, până la ora limită de 14.00, data de 19 februarie  2015.

Postat în Anunturi Achizitii

Elaborarea unui plan de acţiune în procesul de dezvoltare comunitară

10941417_1576449605927991_6520258085850394760_n 10991185_1576199139286371_8063454967948269206_n 11002654_1576199142619704_2917326755642550983_n

Postat în Poze

Comunicat de presă. Februarie 2015

 

Democraţie participativă. Pilotarea unei inițiative cetăţeneşti pentru comunităţile interetnice din România

 

Comunicat de Presă

 

Proiect finanţat prin granturile SEE 2009-2014, în cadrul Fondului ONG România

 

 

 

Agenţia de Dezvoltare Comunitară „Împreună” a organizat, în perioada 13-15 februarie, cel de-al 3-lea curs în cadrul proiectului Democrație participativă. Pilotarea unei inițiative cetățenești pentru comunitățile interetnice din România” cu tema “Elaborarea unui plan de acţiune în procesul de dezvoltare comunitară”. Participanții la curs sunt 12 reprezentanți ai celor 3 ONG-uri locale partenere: Agenţia de Dezvoltare Comunitară Buzău, Asociația Centrul de Resurse pentru Egalitate AEQVITAS (Olt) și Centrul de Resurse Appolo (Prahova).

 

Scopul acestui curs a constat în sprijinirea participării active a grupurilor de iniţiativă locală formate în cele 30 de comunități în care se implementează proiectul  în vederea întocmirii unor planuri de acţiune specifice soluţionării problemelor locale de interes comun.  Obiectivele cursului  au fost: (1) îmbunătăţirea cunoştinţelor, aptitudinilor, atitudinii şi experienţei necesare dezvoltării capacităţii de colaborare efectivă şi eficientă între reprezentanți ONG-urilor și autoritățile publice locale; precum şi (2) elaborarea unor planuri de acţiune locală, specifice nevoilor/problemelor identificate de grupurile de inițiativă locală.

 

Pentru mai multe detalii despre proiect puteți adresa întrebări la adresele de email office@agentiaimpreuna.ro / alexandra.hosszu@agentiaimpreuna.ro sau la numărul de telefon 021.210.05.30, persoană de contact Alexandra Hosszu.

 

 

Postat în Stiri